Facts About کارشناسی سیار خودرو Revealed

Wiki Article

برای مثال در یک خودرو سواری، خرابی این قطعات می‌تواند ناشی از تیک‌آف‌های شدید باشد، اما در یک خودرو شاسی بلند آفرودی، خرابی دسته موتور‌ها می‌تواند ناشی از بازی کردن زیاد و پیچش‌های شدید شاسی در عبور از پستی، بلندی‌ها باشد. کارشناس خودرو تهران

اگر در کارشناسی اشتباهی رخ داده باشد از چه طریقی می‌توان شکایت کرد؟

خدماتی که در کارشناسی سیار خودرو صورت می پذیرد به طور کلی شمامل موارد زیر می شود :

ضد یخ خودرو بهترین ضد یخ خودرو و زمان تعویض آن یکی از مواردی که در فصل زمستان باید به آن توجه ویژه ای داشت ضدیخ مناسب است

البته اگر می‌خواهید به صورت سیار این کار را انجام دهید، توجه داشته باشید که نیاز به مهارت بالاتری می‌باشد زیرا ممکن است در بسیاری مواقع شرایط لازم مانند نور کافی برای انجام کارشناسی مناسب مهیا نباشد.

خدماتی که در کارشناسی سیار خودرو صورت می پذیرد به طور کلی شمامل موارد زیر می شود :

بعد از مراجعه یک گزارش کلی از وضعیت خودرو ( مکانیکی و الکتریکی ) به شما می دهد.

گاهی این دستکاری ها به قدری دقیق و متبهرانه انجام می شوند که فقط افراد متخصص در

برای ثبت درخواست کارشناسی خودرو اطلاعات زیر را تکمیل کنید:

کارشناسان همراه مکانیک با استفاده از دستگاه ضخامت‌سنج دیجیتال، ضخامت همه قسمت‌های خودرو را به کارشناس سیار ماشین دقت اندازه می‌گیرند. در مواردی که تشخیص لکه‌رنگ با دستگاه امکان‌پذیر نیست، کارشناس رنگ خودرو با استفاده از تجربه خود و دیگر آثار به ‌جامانده روی بدنه، قادر به تشخیص لکه‌رنگ یا قطعات تعویض‌شده خواهد بود.

از شما عزیزان ممنونیم که تا انتهای این مطلب ( کارشناسی سیار خودرو ) با ما همراه بودید، می توانید برای دیدن مطالب بیشتر به سایت تامین خودرو مراجعه کنید.

منبع نور در کارشناسی رنگ و بدنه خودرو در اتاق تشخیص رنگ، مهتابی‌های نصب شده داخل مغازه می‌باشد، اما اگر قرار است به صورت سیار اقدام به کارشناسی خودورو نمایید، حتماً نیاز به یک مهتابی شارژی دارید تا درصورت نیاز از آن استفاده نمایید.

کارشناسی خودروسرویس دوره‌ایدستیار فروشدستیار خریدقیمت خودروی صفرقیمت خودروی کارکردهآگهی‌های خودرو

همکاران ما در سراسر ایران از طریق بررسی اطلاعات وارده از جمله تعداد تصادفات، مدل خودرو و غیره قیمت آن را برآورد می کنند.

Report this wiki page